Sprawy związane z pojazdami i kierowcami załatwimy szybciej. Zarówno stacjonarnie, jak i internetowo. W Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Brzegu działa nowy system obsługi klientów. Głównym elementem stacjonarnego systemu jest nowy biletomat, z którego pobieramy bilet. Nowością jest podawanie numeru pesel lub numeru VIN, którego dotyczy sprawa. Numery biletów oczekujących, jak również numery klientów obecnie obsługiwanych widać na specjalnie ustawionych monitorach – jeden w korytarzu, drugi na sali głównej. System informuje klientów również za pomocą komunikatów dźwiękowych.
Nowe rozwiązania powodują, że nie ma potrzeby pobierania biletów wczesnym rankiem. Klienci obsługiwani są na bieżąco od 7:30 do 14:30. System automatycznie, równomiernie i płynnie rozdziela bilety pomiędzy dostępne stanowiska obsługujące danego rodzaju sprawy, uwzględniając spodziewany czas obsługi.
Z kolei internetowo możemy skorzystać z TEGO adresu i zarezerwować sobie termin wizyty w Wydziale Komunikacji. Tutaj również podajemy pesel lub VIN pojazdu. Każdy rezerwujący otrzyma potwierdzenie w wiadomości SMS oraz mailowo. System także przypomni o zbliżającej się wizycie. Usługa jest bezpłatna.
Przeczytaj też: Turnieje gier komputerowych ponownie w Brzegu
