Od poniedziałku (27 lutego) trwają prace remontowe w związku z zaplanowaną modernizacją gmachu Urzędu Miasta w Brzegu.
Jest to jeden z najważniejszych i najczęściej odwiedzanych budynków w naszym mieście. Powinien być jego reprezentacyjną wizytówką – mówi Jerzy Wrębiak, Burmistrz Brzegu.
W ramach przedsięwzięcia zostanie wykonany remont i kolorystyka zabytkowej elewacji budynku A. Termin wykonania przedmiotowego zadania to około 10 miesięcy, a koszt robót budowlanych wyniesie 1.033.200,00 zł brutto.
Ponadto przeprowadzona będzie modernizacja instalacji elektrycznej oraz zabezpieczeń przeciwpożarowych w budynku A i B – etap II oraz wykonana zostanie droga pożarowa i zagospodarowanie terenu przy budynku B. Koszt tej inwestycji to 1.788.092,67 zł, a termin realizacji – 10 miesięcy.
Zadanie realizowane jest w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i dofinansowane do wysokości 98% kosztów kwalifikowanych.